Uleiuri esențiale doTERRA
Uleiuri esențiale doTERRA l Difuzoare doTERRA l Prețuri și pachete doTERRA
Uleiuri esențiale doTERRA, prețuri, pachete și detalii

Categorii produse 

Gestionează stresul, emoțiile și sănătatea cu unul din pachetele doTERRA (apasă) 

Întrebări frecvente

Despre doTERRA

...

Întrebări frecvente despre BOGO (Buy-One-Get-One free)

Întrebări frecvente despre LRP

Ce înseamnă BOGO?

BOGO este un acronim care desemnează ofertele Cumperi-unul-primești-unul gratuit (în engleză, Buy-One-Get-One free). Ofertele BOGO îți permit să cumperi două uleiuri la preț de unul.

 

Cum pot să aflu care sunt ofertele BOGO pentru dōTERRA Europe?

Înainte de începerea fiecărei perioade promoționale, ofertele BOGO vor fi anunțate prin e-mail și prin intermediul canalelor oficiale de social media ale doTERRA Europe. După ce promoția este activă, o ofertă BOGO va fi prezentată individual în fiecare zi (deși toate ofertele vor fi disponibile spre achiziție pe durata fiecărei perioade promoționale). Apreciază-ne activitatea pe Facebook și consultă ofertele pe fluxul de postări de pe Facebook.

 

Cât durează ofertele BOGO dōTERRA Europe?

Toate ofertele sunt disponibile începând din prima zi a săptămânii BOGO, de la ora 18:00 BST/ 19:00 CEST/ 20:00 EEST și țin până în ultima zi, la ora 18:00 BST/ 19:00 CEST/ 20:00 EEST sau până la epuizarea stocului. Dacă vrei să participi, comanda ta trebuie plasată și procesată în timpul perioadei promoționale BOGO. Asta înseamnă că Ofertele BOGO nu pot fi salvate pe Comanda de Loialitate (șablonul LRP). Totuși, comanda ta poate fi procesată ca o Comandă de Loialitate, dacă este procesată pe loc. 

 

Ce piețe sunt eligibile să participe la ofertele BOGO dōTERRA Europe?

Ofertele BOGO dōTERRA Europe sunt disponibile pentru toți consultanții, membrii și clienții, exclusiv de pe piața europeană.

 

Câte BOGO pot să cumpăr?

Fiecare ofertă individuală BOGO are o limită la cinci per cont, dacă nu se specifică altfel.

 

Pot să combin ofertele BOGO din mai multe zile pentru a economisi la transport?

Da! În orice moment în timpul perioadei promoționale, poți combina mai multe oferte BOGO într-o singură comandă pentru a economisi la transport.

 

Cum pot să știu dacă comanda mea a fost efectuată și prelucrată?

Se va trimite un e-mail de confirmare a comenzii la adresa de e-mail atașată contului tău dōTERRA.

 

Comenzile BOGO sunt eligibile pentru obținerea de puncte de loialitate?

Da, punctele se obțin conform regulilor și ghidurilor obișnuite. Comenzile de loialitate (comenzi LRP) care sunt procesate cu minimum 50 PV vor beneficia de puncte pe baza procentului actual al membrului. Punctele se bazează pe PV al articolului cumpărat (nu al articolului pe care îl primești gratuit). De exemplu, dacă promoția ar fi „CUMPĂRĂ Lămâie (15 ml), PRIMEȘTE TerraShield (15 ml)”, ai primi puncte de loialitate conform PV pentru Lămâie (15 ml). 

Comenzile LRP prelucrate cu mai puțin de 50 PV nu beneficiază de puncte LRP.

 

Cum cumpăr articole în ofertă limitată (LTO) în cadrul comenzii de loialitate (LRP)?

Pentru a comanda articole în ofertă limitată (LTO) în cadrul comenzii de loialitate, trebuie să ai cel puțin un alt articol standard (care nu este în ofertă limitată) în cadrul comenzii la procesarea acesteia.

 

Pot plăti un articol BOGO cu puncte de loialitate?

Nu, articolele cumpărate cu puncte nu se califică pentru oferta BOGO. Cu toate acestea, punctele pot fi utilizate la aceeași comandă în care sunt prezente articolele BOGO, pentru a cumpăra produse care nu fac parte din ofertele BOGO curente.

 

Pot să plătesc articolele BOGO prin transfer bancar sau debit direct?

Da! Însă, dacă fondurile pentru plata comenzii nu sunt primite până la sfârșitul perioadei BOGO, s-ar putea să nu te califici pentru a beneficia de promoție. Dacă este posibil, recomandăm procesarea comenzilor BOGO imediat, utilizând un card de credit sau soldul contului de încasări, pentru a avea certitudinea că vei beneficia de promoție. 

 

Shop.doTERRA

 

Ce este shop.doterra?

shop.doterra este o nouă experiență de shopping în cadrul căreia poți vizualiza și cumpăra produse doTERRA.

 

De ce a creat doTERRA shop.doterra?

Acest site web a fost creat pentru a-i servi mai bine pe membrii noștri. Este o experiență de shopping nouă, modernă, cu o serie de funcții îmbunătățite.

 

Care sunt principalele beneficii ale shop.doterra?

  • Accesul la informații detaliate despre produs

  • Posibilitatea de a cumpăra în funcție de gama de produse & scop

  • Explorarea informațiilor legate de sursa uleiurilor esențiale doTERRA

  • Gestionarea Comenzilor de Loialitate (LRP)

  • Posibilitatea de a urmări progresul Comenzii de Loialitate

 

În viitor, vor avea acces la shop.doterra toți clienții din Europa?

Da. Suntem în curs de lansare a shop.doterra.com peste tot în Europa.

 

Planul de Recompensare

 

Comisioanele sunt procesate și plătite între data de 15 și 20 ale lunii următoare. De exemplu, comisioanele lunii iulie sunt calculate și plătite între datele de 15 și 20 ale lunii august.

 

Genealogia detaliată se actualizează practic în timp real. Poți consulta aici oricând volumul pentru bonusuri. Modulul de calificare se actualizează de mai multe ori pe zi, iar în partea de jos a modulului există mereu o observație care indică ora ultimei actualizări.

 

Arborele grafic indică cum ar trebui să arate lucrurile și organizarea echipei, însă nu arată cum sunt lucrurile de fapt. Acesta este un instrument de planificare ce îți permite să vezi rapid ce Comenzi LRP pot fi prelucrate în luna respectivă. Pentru asigurarea rangului și a bonusului Power of 3, utilizează genealogia detaliată sau modulul de calificări ce îți oferă o perspectivă detaliată și filtrată pentru bonusul Power of 3.

 

Da, poți obține de mai multe ori bonusuri Power of 3 în funcție de extinderea structurii. Aici sunt câteva aspecte cheie ce trebuie știute atunci când dorești să obții bonusuri Power of 3 suplimentare. Mai întâi, trebuie să obții un bonus de 1275 € complet pentru a începe al doilea bonus (de exemplu, nu poți câștiga două bonusuri de 212 €, dar poți câștiga un bonus de 1275 € și unul de 212 €). Nu se ia în considerare nimic din primul bonus Power of 3 pentru al doilea bonus, nici comanda proprie. Pentru fiecare bonus, trebuie obținut Volumul Echipei și trebuie să fie persoane cu LRP care se califică.

Cum îmi pot valorifica Punctele de recompensare a loialității?

• În coșul virtual de cumpărături, selectează "Utilizați puncte" pentru produsele pe care dorești să le valorifici cu punctele de Recompensare a Loialității. Puncte noi se adaugă în data de 15 a lunii următoare după plasarea fiecărei comenzi.

Întrebări frecvente doTERRA

Cum primesc înapoi 30% în credite pentru produse GRATUITE?

• Procentajul recompenselor de loialitate crește în timp din prima lună în care comanzi după înscriere.

• Procentajul de pornire depinde de pachetul cu care ai început. Indiferent de procentajul cu care începi, vei crește cu 5% la fiecare 3 luni până când veți obține maximum de recompense LRP de 30%.

Întrebări frecvente doTERRA

Cum pot crea sau modifica comanda LRP?

• Accesează mydoterra.com. Dă clic pe "Create a New LRP Template" sau editează produsele dintr-o comandă LRP deja existentă.

 

Cum îmi pot anula comanda de Recompensare a Loialității?

• Poți anula oricând comanda LRP prin telefon/prin e-mail la romania@doterra.com. Serviciul de Relații cu Clienții dōTERRA te va ajuta să valorifici punctele pentru produse gratuite pe care le-ai acumulat. Dacă anulezi comanda LRP vei începe din nou cu recompense de 10% când vei relua plasarea consecventă a comenzilor LRP.

 

Ce se întâmplă dacă vreau să returnez un produs?

• Dacă este deschis sau folosit, dōTERRA rambursează 90% din prețul de achiziție și 100% rambursare completă pentru orice produs nedeschis, în termen de 30 de zile de la cumpărare.

 

Pot avea mai mult de o comandă LRP?

• Da. Dacă ai nevoie să plasezi mai mult decât comanda lunară, trebuie doar să modifici comanda LRP și să o execuți din nou, indiferent de ziua (zilele) din lună pe care le alegi. Configurează câte comenzi dorești. Nu uita să anulezi comenzile pe care nu dorești să le primești în luna următoare.

 

Când pot utiliza punctele pentru produs?

• Poți valorifica punctele pentru produse în decurs de un an de la data la care le-ai obținut.

 

Cum mi se poate rambursa 100% din costul de transport?

• 50% din transport va fi rambursat sub formă de puncte pentru produse la plasarea oricărei comenzi LRP. Restul de 50% va fi rambursat sub formă de puncte pentru produse dacă comanda LRP este procesată online, fără a telefona la suport clienți.

 

Cum pot profita din plin de ofertele speciale dōTERRA?

• Plasează o comandă LRP de cel puțin 125 PV (volum personal) între 2 și 15 ale lunii. Astfel poți primi gratuit Produsul Lunii și poți profita de orice promoții. Fii atent la corelarea dintre PV și preț, deoarece multe oferte speciale sunt legate de PV și încep de la data de 1 a lunii.

Întrebări frecvente doTERRA

Urmărește-ne și pe

Conținutul acestui site are scop informativ și nu înlocuiește vizita la medic sau tratamentul prescris de acesta.

Uleiuri esențiale doTERRA l Uleiuri doTERRA l Produse doTERRA
Uleiuri esențiale doTERRA l Uleiuri doTERRA l Produse doTERRA

Uleiuri esențiale doTERRA l Wellness Advocate (10461051)

Uleiuri esențiale doTERRA l Uleiuri doTERRA l Produse doTERRA
Produse doTERRA.
Produse doTERRA.
Produse doTERRA. Magazin doTERRA.